Saturday, November 10, 2012

Sepuluh-Sebelas-Duabelas

Sepuluh-Sebelas-Duabelas
♥♥
Cantik Tarikh ni kan?... Hmm banyaklah peristiwa dan kejadian harini.. Yang Indah untuk diabadikan - pentingnya bersama orang tersayang, tak gitu..."adoiii !!! jatuh sanggul mak !" ..huhu..ayat dramatik la pulak aku ni kan.. Aku letih dah ni sebenarnya, baru balik shopping, tapi kalau tak update sekarang, alamat tak ber-update le sampai bebila.
Aku pun nak mengabdikan dan merakamkan ucapan terima kasih kepada Puan Norsiah bt Hj Din, Pengarah Perancangan dan Pembangunan Bandar, MPT kerana sudi meng-order kek Perkahwinan anak saudaranya yang diraikan pada hari ini di Taman Tasik Kamunting.
Perkahwinan dalam taman gitu...
ini le kek nya ...
(huhuhu malasnya nak menaip)


Rasa macam tak percaya pun ada, kek hasil kerja tangan aku ni dah berada di tengah² Majlis seperti ini...
Sebab..


Ibarat kata umpama mimpi dalam mimpi.. Aku ni !! "Tangan Kayu".. Tak pernah buat kerja memasak langsung..anak manja mak lah katakan.. ( Aku terus rindu dengan mak aku..sayaanggg mak..alfatihah untuk mak :') waaaa..rasa nak menangis golek²..argh! tak rasionalnya aku malam ni...
Balik ke dunia nyata Ami ..Huh!..


Apapun Aku berdoa semoga puan norsiah dan anak saudaranya puas hati.. Dan rasa tak sabar nak buat kek 6 tingkat untuk Puteri Natasha.. pui ! (Jangan Musnahkan angan² Angah tau Along??)

Selepas aku makan nasik minyak yang sedap itu ( sebab aku  lapo sangat gamaknyer) aku ke Penang..kenduri lagi..haduih..pecah dah perut aku..
Takmo makan nasik ah!..tapi ada cendol, ada laksa, ada bubuq...
Yang sangat sedap MEE GORENG MAMAK ..hmmm tak sempat nak ambik gambar la pulak ( aku segan sebenaqnya, kalau kenduri tu kat kampung aku ka, kat TEPEN ka..memang aku dengan tidak segan-silu akan mengambil gambar mee tersebut... memang mee goreng paling sedap aa.. 
Takpa, jangan putus asa..aku akan menelefon si Encik  Basri  ( Pegawai Imigresen Penang ) nanti hmm hmm... siap kau Encik Basri..nanti aku nak p makan mee tu lagi..tau!!


Bosan pulak dalam kereta ...novel pun lupa nak bawak.
Ambik la gambor ni kan..kang merajuk pulak Penang ni tak ambik gambor dia.. 
Aku mesti datang lagi....
sebab ???
nak cari mee goreng sedap tu he he he..

Malas dah nak taip..
~gud nite~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Harga Kek , Cupcake & Coklat

Amy simple je..tak ada spesifikasi sangat tentang harga kek, tapi atas permintaan kawan², Amy cuba letakkan panduan asas tentang harga kek dan cupkek yang ditawarkan :-

KEK
Coklat Cake, Moist Cake, Marble Emalco (strawberry, coklat, cappucino, kopi dsb), Banana Cake dan Butter Cake
Bermula RM 35/kg ke atas *

Cheesecake ( Strawberry, Bluberry dan Kiwi )
Bermula RM55 ke atas *

( * harga kek sahaja tidak termasuk hiasan / topping )

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

CUPCAKE & COKLAT

Amy mintak maaf sangat-sangat sebab buat masa ni tak boleh nak ambil sebarang order cupcake, coklat dan coklat gubahan. Sebab tak cukup masa, tak sempat, tak cukup tangan dsb..hehe..


Walau Bagaimanapun Amy adalah seorang penjawat awam, yang bertugas setiap hari mulai jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang dan kerja - kerja memasak serta mendekorasi kek hanya dilakukan pada hujung minggu.. (part time je la kan). Amy juga terlibat dengan kerja² amal, persatuan dan juga sukan. Dan tu ada kelas muzik lagi ( selalu kena 'senyum' dengan cikgu muzik sebab tak berlatih ekeke ) Oleh itu, Amy mohon kerjasama sekiranya ingin menempah, berilah masa untuk Amy dan Amy mohon maaf sekiranya permohonan itu mengejut dan terpaksa Amy tolak...

website-hit-counters.com
Provided by website-hit-counters.com site.

HUBUNGI SAYA

HUBUNGI SAYA